Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

06 July 2010

4 someone..



utk pengetahuan ko,aku xminta pon nk buat apa2 majlis kat umah ko...aku xsangka ayat mcm tu akan kuar dr mulut ko...ko adalah org yg aku agak rapat lah...dah kata sepupu kan??tp knp ko bleh pk lain ttg aku??apa yg aku dh buat kat ko smpi ko sakit ati n dengki kat aku??aku sedar aku dah xde mak ayah...patutnya ko bleh pk sndri..bkn aku yg nk sgt buat event kat umah ko tu..tp mak ko yg offer kan diri...aku pon xkisah..tp bler aku dh tau sape ko yg sebenarnya,aku btl2 benci kat ko...!!! siyes aku kesal tlg ko bila ko ada mslh...aku terlalu kecewa dgn ko...sorilah...aku pon xigin la nk msk cmpr hal ko...dan aku xpenag skali pon nk tentukan soal idop ko..klu ko rs teman lelaki ko tu yg terbaik...go on lah,,,...pasni apa2 mslh ko settle sndri....jgn nk ajak aku turut serta...ok???
dan aku xpenah skit pon rasa iri hati pd kehidupan ko...patut ko lebih matang dr aku...dah lah aku bleh buat sndri event aku..ko xyah lah nk sibuk....dont disturb me!!! i hate u so much.......dan aku juga pelik knp sume org bleh iri hati kat aku....aku sungguh2 pelik......nk kata aku ni kaya mana lah ada duit..ckp2 mkn je....tp ntahlah....mybe nasib aku kot....sabar je lah...harap semuanya ok....:)

No comments: