Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

05 July 2010

family....











keluarga???apa yg ada dlm erti keluarga...ermmmm apa yg menarik mengenai keluarga sy yer..:)
ok lah cter dia mcm nie,dlm byk2 family aku paling suka family sebelah arwah emak aku coz mereka x kedekut kasih sayang...xmcm family sebelah arwah ayah aku.mereka terlalu berkeras n tegas..nk plak dr segi percakapan...mmg xbleh blah...wlpn ckp mcm nada baik tp dr segi org yg mendengarnya nmpk kasar..sape yg xtau cara mereka pasti akan menangis...huhuhu
dlm family arwah emak aku nie aku paling rapat dgn pak usu n mak usu aku....nk plak aku dh xde sape2 skrg nie so dgn mereka lah aku menumpang kasih..sbb tu aku pgl mereka mama n ayah...lgpon yg buat aku lg rapat dgn mereka sbb aku pernah jd anak susuan mereka...dah kira aku ni anak perempuan mereka lah...:)
kan best klu aku btl2 lahir dr perut mama...pasti aku dh berjaya mencapai cita2 aku yg selama nie aku idamkan...aku bkn slh kan takdir tp aku dh penat hidup dalam kepayahan...hanya yg mampu aku lakuakan hanya berharap yg satu ari nnt aku pon akan bahagia...
tp bler dah tiada org tua nie idop aku lg bertambah susah...nak plak hidup dlm kg yg penduduknya suka menjaga hal family aku..pendek kata family aku ni mcm artis lah gitu...ke mana aja pergi pasti ada pihak media yg cuba cetuskan kontroversi...kadang2 sakit ati dibuatnya....pelik kan??
padahal family aku skit pon xmasuk cmpr hal mereka....sbb tu aku xsuka dok kat kg nie...tp apakan daya aku redha...
apa pon aku rasa family sebelah arwah emak aku adlh yg paling BEST!!!
wlpn serba sederhana tp kaya dgn KASIH SAYANG.......♥♥♥
AKU BERTUAH MENJADI SEBAHAGIAN ANGGOTA KELUARGA JAMALUDDIN......

No comments: