Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

14 July 2010

k.e.n.a.p.a





ermmmm patut ke aku luahkan sumenya kat sini apa yg terbuku dihati ini???apa yg aku rasakan skrg....patut ke???
tp kat mana harus aku mulakan???tp apa yg pasti aku mmg btol2 tertekan dgn sume mslh nie...:(
sesungguhnya semua nie buat aku jadi xkeruan....nk plak ble dia tny "adakah aku masih sayangkan cinta lama aku tu".......apa mkna pertanyaan dia tu????aku xbleh terima adakah dia xpercaya yg aku sayangkan dia skrg sayangkan masa depan aku dgn dia???errrmmmmm npe nie????
apa yg aku dh buat???aku minta satu je dr masa depan aku nie,tolonglah "percaya" kan aku....tu je... aku xnk sbb "cinta lama" semua apa yg aku plan dgn dia akan musnah mcm tu sj....time tu aku mmg btol2 akan terluka yg teramat sgt....

dan kepada "cinta lama" aku tu tolonglah lupakan aku n tentang sumenya mengenai aku...aku dh xperlukan apa2 pon dr ko...dan ko xpayah lah tentukan nasib aku akan bahagia or x dgn masa depan aku...ko mmg xlayak nk bersama dgn aku..dan ko lupakan segala ugutan ko tu utk musnahkan masa depan aku skrg...aku rs ko pon bleh tau kan cmne sakitnye kehilangan org yg ko sayang n cinta???mcm tu jg dgn aku terlalu kasih,sayang n cinta dgn masa depan aku...so aku xnk terluka n melukakan..aku hargai cinta yg masa depan aku berikan kat aku sekarang wlpn xsemewah sewaktu bersama dgn ko.tp aku bahagia....ko tlglah jgn pengaruhi sesiapa pon utk pujuk hati aku utk terima semula ko....itu xmungkin dan xakan berlaku.....!!! aku akan yakin dgn ayat ni.....tolong lupakan aku....hargailah cinta yg isteri ko arapkan dr ko...n ko binalah cinta bersama isteri ko....bg aku cinta kita dah lama "mati" dan xmungkin dan xakan "hidup" semula....itu yg aku nk ko ingat smpi bila2....dan aku berharap ko temui "kebahagiaan" ko dgn isteri ko.....aku akan berdoa utk ko....

untuk "masa depan" aku,jgn risau aku mmg sayangkan hubungan kita..n berdoa agar kita cepat "disatukan" dan berharap sgt lps nie tiada lg dugaan yg dtg....sesungguhnya dugaan ini semua buat aku tertekan dan lemah teramat sgt....percayalah pada "masa depan" kita bersama....saya hanya ada kamu seorang sahaja sekarang.....♥♥♥
dan jgn tny apa2 lg pd aku tentang "masa silam" antara kita....lebih baik tahu dr mengambil tahu..kerana sakitnya sungguh perit.........

No comments: