Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

05 July 2010

RINDU.......♥♥♥





















semua org lihat n pk aku seorang yg epy...:) tp disebalik semua tu aku terlalu rindukan EMAK......
terasa dia masih ada bersama aku...aku tido disamping dia sambil pelok dia,borak2....gelak tawa...ntah knp ble aku pk blk bahawa dia sbnrnya telah pergi tgl kan aku....tp hati aku rasa sunyi bila dia tiada....teringat saat aku jaga dia....kasihan aku melihat sinar mata dia yg sayu terlalu harapkan anak yg lain jg n bg kasih sayang kat dia....pendek kata kasih ibu kpd anak yg diharapkan....(abang aku)....ntah knp mesti terjadi kat emak aku....bkn aku nk bangga tp aku yg terpilih utk jaga dia...wlpn aku ni bkn anak yg dia harapkan....aku berkorban demi
EMAK....aku minta cuti dr majikan aku utk jg emak dan aku xkisah klu aku dberhentikan skali pon...jnji aku ada bersama dia....aku harus bg semangat kat dia...dr hospital ampang transfer ke sg buluh....aku jg dia.....wlpn mcm2 karenah tp aku terpaksa layan jnji dia gembira dan xrasa SAKIT.....dia tanya kat aku knp anak2 yg lain xnak jg dia???knp dorg xbertimbangrasa kat aku???lalu aku jwb: mak,dorg kan bekerjaya pastu dah ada family sndri cmne nk jg emak,,,npe mak xselesa ke dgn tyra???emak pon jwb:bkn xselesa tp mak rs kesian tgk ko,byk berkorban utk mak...mndikan emak,tukar pampers mak,suap mkn n lyn kerenah mak nie....xrs ssh ke bg ko??lalu aku jwb: mak lg dh byk bekorban besarkan kami 4 beradik tanpa ayah....nk kira dgn apa yg sy lakukan nie xterbalas mak..dh lah mak tyra arap cgt mak akan cpt sembuh...tntg along tu mak xyah la pk ewh??(sambil menitik airmata)....slps operation ok,mak pon kuar hspital,aku jg dirumah kak ngah...sku pon mulakan tugas sbg guru gnti di SKBU,klang...sblm g kje aku akan bgn awl pg utk siapakn mak...mndi n tukar pampers dia...sbb kakak aku xnk buat sume tu...so aku akan pastikan mak aku siap sblm g kje,....ptg blk dr kje aku akan mndikan dia n bg dia mkn...dia akan tggu aku blk utk suap dia mkn....dpt bayangkan x???nak dipendekkan cter ada 1 ari nie mak aku buang air besar,tergamak akak aku tggu aku blk utk bersih n tukar pampers mak...sedih tau aku masa tu...mak aku perasan aku nangis time mandikan dia dlm bilik air aritu....mak aku pon bertanya: tyra,npe ko nangis???lalu aku jwb:smpi ati kak ngah xnk bersihkan mak???npe dia jijik sgt ke nk buat semua nie kat mak??tp ble time duit mak,dorg lah yg first abiskan...tyra xsanggup lah mcm nie...jomla kta blk umah mak....:'(......dgn nada sedih mak jwb:10 org anak blom tntu bleh jg sorg emak tyra....igt pesan mak tu nak......sedih nyer.....
aku terlalu rindu utk bersama emak aku.....semoga emak dtempatkan bersama org2 yg beriman...amin....al-fatihah......

No comments: