Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

01 September 2010

Hobi Baru



aku pon macam xcaye je dgn hobi baru aku nie..tiba2 minat tu dtg....hahaha hobi baru aku sekarang buat "kuih raya"...best gak feeling abis....ni sume punca dr arwah mak aku la....pastu turun minat tu kat akak aku...akak aku plak ajak aku...tros minat....bertambah minat apabila ramai yg tempah...hahaha berkobar2 buat.....emo dgn akak emo je yg buat....mcm xcaye la....buat masa ni tempahan pelanggan sume dh siap tinggal nk dapat duit je....=)

dua jenis kuih ni je yg dapat sambutan hangat....lalalala
harga berpatutan la coz bahan2 yg kami guna agak mahal....sumenya beli dr kedai kek....klu nak cuba mai la rumah.....=)

No comments: