Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

24 March 2011

Aku Dia Kamu


hey!!! stoppp!!!
emo bukan nk cite pasal kisah "Asmara" nie k??
tapi adalah skit macam jalan cte nie.....huhuhu
emo nak cite pasl kisah emo la...
nak tau x apa yg dah jadi ngan emo lately nie..
ermmmmm
emo rasa macam nak kuarkan hati emo nie pastu g cuci bg bersih n letak semula kt tempat dia agar dia bleh berfungsi dgn lebih baik lagi...tp tu sume hanyalah khayalan..

cte dia mcm nie, emo telah diterjah oleh sorg pempuan nie, tanpa tau dari mana asal usulnya..
bila ditanya dia jwb "skrg zaman IT nak apa je hanya cari dihujung jari" mcm tu la ayat dia..
ewah3 punya baik emo tny dia jawab mcm tu jew...arggghhhhhh geram!!!
dgr suara yg lemah lembut tu igtkan sopan santun la orgnya... tp???? HARAMMM!!!
ok emo pon layan je la apa yg dia nk luah kan...setelah dia luah baru lah emo ckp ngan dia

perbualan antara emo dan dia

emo : ok,apa motif awk col sy??
         npe awak xcol empunya badan@en.tunang emo...

Dia : sy tau abg xkan layan col/sms sy...

emo : bleh x jgn panggil dia "abg"??? dia bkn sape2 lg tau dgn kamu..saya yg ada hak kat ats dia skrg!!!

Dia : hellllooooo!!! abg knl sy dlu dr awk ewh?? awk sy nk tny nie emak awk xajar ewh adab nk kapel
        ngan laki mcm mana???
emo : apa kena mengena ngan mak sy plak nie???bleh xjgn mention psl "emak" nie (airmata dah meleleh)

Dia : ok, skrg awk tau ke abg pilih awk sbb apa??? awk xtau kan?? abg pilih awk sbb terpaksa sbb sy 
        tinggalkan dia..sbb tu abg buat keputusan nk bls dendam kat saya ngan terima awk sbg tunang dia..
        padahal waktu tu abg still ngan sy lg tau...abg tu xmenyabar, bukan nk tggu sy jelaskan apa2.. tros buat
        keputusan nk tinggalkan sy...sedih tau saya...dia sebenarnya xsayang awk, dia syg saya..xcaye awk tny 
        abg... saya doakan abg xkan bahagia diatas penderitaan saya...!!!

emo : ok fine!!! kalau awak nk sgt "abg" awk tu, g col dia skrg n srh dia lpskan sy....bleh???
         awk ckp mcm ni ngan sy pon xguna, sbb lg bpe bln je dh nk majlis kawen sy ngan abg..
         saya xkisah jnji abg ngan awk bahagia dr awk tuduh sy mcm2 nie, buat sy sakit hati je...
         (dalam hati xsanggup gila kehilangan abg....hukhuk)

Dia: awk pujuk la abg srh terima saya... 

emo : WTF!!!!! ko yg nak ko ckp la....aku plak,,,,igt aku ni xde PERASAAN ke???

dekat 2 hari emo xcontact ngan en.tunang emo..
konon2 nak ego la kan..tahan perasaan marah n sakit hati tu..
lastly emo gak yg sakit..
malam  td emo minta penjelasan ngan en.tunang emo..
dengan teliti emo dgr penjelasan dr en.tunang emo..
fuhhhhhhh lega...
rupanya pempuan tu mental...
ternyata en.tunang emo sayang emo sgt2..
nak tau satu cerita x, emo kalau merajok mcm mana skalipon ngan en.tunang emo,
bila  malam menjelma emo akan cr dia bila time nk tdo....
hahahaha malunyeerrrrr!!!
tp tu la yg biasa emo lakukan ngan en.tunang emo..
tp ari selasa aritu, punya ego emo xleh tdo tau sbb xdgr suara dia sblm tdo...
tiba2 teringat bau perfume en.tunang kat kertas minyak wangi tu, emo terus amik n hidu bau tu...
stilll ada....lastly tros zzzzzzzzzzzzzzzzZzzzzzz
hakhakhak sweetttt x???

apapon emo arap jgn la ada org ketiga lagi dalam hubungan nie...xlarat nk HADAP....
to en.tunang@future husband, hargai lah emo k???
sebab emo sangat sayangkan abg..... :D
kalau bleh nak bahagia mcm nie....<3<3<3


6 comments:

Asharina Hamid said...

sabar je la kak ira. tak semua org suke atas kebahagiaan yg kite dpt.

PrincessEmo Faiz said...

ermmmm...dah xlarat nk tanggung..tkot dah dpt tittle "sah" nnt dia still ggu lg.....=(

Titu Tita said...

jap ko jadi zalia atau melati? hehahe

tapi tyra, tak yah layan perempuan tak sedar diri tu, sah kurang kasih sayang lar tu, sbb tu dia meroyan :D

PrincessEmo Faiz said...

TT : mana akak tau dia krg kasih syg??hehehe of coz la zalia...=D

Titu Tita said...

biasa perempuan kurang kasih sayang memang mcmtu, otak cepat mereng hahaha agak2 dia baca tak? kata skrg semua dihujung jari! peace :D

PrincessEmo Faiz said...

berdoa la dia baca kak..sbb sy ada post URL kt fb...:D