Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

15 April 2011

Kecewa T__T


kepekatan malam seakan mengerti kerisauan di hati emo.
seperti ada yang xkena. asal ewh??
tiba-tiba hati memberontak untuk mengambil laptop ditepi almari sana.
kenapa ewh??? emo melihat jam sudah pukul 10.10pm..
mata seakan mengajak emo untuk baring di atas tilam...ermmm tapi hati???
orang kata ikot "kata hati"... so emo pon ikot la...
dengan semangatnya emo pon buka laman sosial emo (FB) seperti biasa.
emo buat apa yang patut..kebanyakan nya kawan2 emo antar alamat.
ialah emo nak antar kad kawen kat dorg...=)
setelah selesai buka FB, tiba2 ada suara ntah dari arah mana suruh emo buka (FB) tunang emo.
dalam masa yang sama emo kata dalam hati "xpayah la,rasa mengantok la plak"...
tapi suara tu seakan memaksa emo!!!
nak x nak emo pon buka...
tiba2 tergerak hati nak buka inbox dia.. emo perhatikan dari atas sampai bawah...
tiba2 emo teruja nk buka 1 mesej nie..ermmmm nice profile pic!!! pempuan cantik tinggi berambut pnjg..tp emo lupa nama dia...tiba2 emo terasa ada satu cecair panas mengalir ngan lajunya....
kenapa dia tipu emo???kali yg ke berapa nie??? apa emou ni xcukup cantik & sempurna ke??? kenapa dia mesti nak sakitkan hati emo??? emo xsuka!!!!!!!!!!!!
knape dia xfaham2???? bila dah jadi macam ni, emo rasa xnak ikot dia dok perlis..xnak tengok muka dia!!
benci yg teramat sangat!!!
ya Allah... knape mesti jadi macam nie???
dengan rasa sedih emo pon tutup laptop tu, dan pergi ke arah tilam untuk merebahkan badan emo.. fuhhhh terasa sungguh selesa.... tiba2 fon emo berbunyi....nama yang tertera dia skrin "my buchuk"
emo pon angkat dan tiba2 emo cakap kat dia "aku benci ko,bleh x ko jgn nak contact aku???benci!!! ko tau x???? lantas emo menekan button "end call"..berkali2 dia call emo, tp emo malas nk layan..
dan emo dapat sms dari dia " pe ni yank..smpi tuduh abg cmni..abg xtaw pe2 pown..smpi ht yank bahasakan diri yank cm 2" mcm 2 la sms dr dia....
sms yg kedua pula " abg syg yank tau..tok pengetahuan yank 2 mmbr abg je..xdk pe2..abg syg yank sowg je taw..xpenah crg taw..tlonglah jgn pk bkn2"
entah kali yang ke berapa dengar penjelasan tu dah muak tau...hati plak dah hancur..
kalau dia ni xmelayan, emo ok je..tp dsebabkan dia melayan emo jadi sakit hati..
emo malas nak komen apa2 sebab benda ni dah jadi "kecoh" kat family dia..
emo nak diamkan diri je...
kalau jodoh emo mmg ada ngan dia maka nikahlah emo pada 28/5/2011 nie nanti..
kalau x, anggap je la tu bukan jodoh untuk emo...


8 comments:

Bidadari Kayangan said...

tenangkan diri dulu, jgn ikut kan hati nanti mati, ape pun beri peluang untuk faiz terangkan semua ni :)

PrincessEmo Faiz said...

hahaha~~ dh byk rasanya bg peluang kat dia...ermmmm tapi kali ni xtau la mcm mana...lelaki mmg mcm tu ewh???

Anonymous said...

haah tira....ko jgan la ikutkan ati...
dugaan bertunang ni...jgan terlalu ikutkan ati...

Bidadari Kayangan said...

tak semua, tapi kebanyakkan lelaki mmg begitu, mereka tidak serius cuma suka main2 test market org kata :D

Miz Jac said...

cool dear.. mungkin ade penerangan yg faez nk bitau tu.. =)

owh btw.. cantek n swit giler page ang neh.. i looiikkeee..

PrincessEmo Faiz said...

cik anon: thanks~~tp rasa sakit sangat..

TT : apa la faedah yg mereka dpt kan??

jac: thanks...kalau header tu bleh tempah kat titutita..hehehe

Asharina Hamid said...

sabar ye kak ira. biase la dugaan bile nak dkt2 kawin ni.

PrincessEmo Faiz said...

dik in : ermmmm berat sungguh dugaan nie kan???huhuhu