Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

10 May 2011

Selamat Hari Ibu

seperti insan lain emo pon xnk ketinggalan untuk ucapkan
"selamat hari ibu" terutama skali dekat arwah emak emo, xlupa juga kepada bakal emak mertua emo, dan xketinggalan kepada sume kaum2 ibu kat dunia nie..
terima kasih emak kerana melahirkan emo kat dunia nie...
emo sangat bertuah sebab berada didalam perut emak selama 9bulan...
pengorbanan emak dalam membesarkan emo sangat emo hargai.
emo xpenah rasa menyesal dengan apa yg emak buat utk kehidupan emo..
malah emo berbangga sebab ada emak yang sangat baik..dan emo BANGGA sgt2 emak sebab emo dapat jaga emak sejak emak kat hospital smpi la emak hembuskan nafas terakhir...tp emo sedih sbb ada org cakap emo xpenah pedulikan emak time emak sakit..emak rasa tuduhan tu sepatutnya kat siapa yg harus dituju emak??kalau la emo tau emak nak pergi dulu,emo akan tulis apa yg emak pesan kat emo,kak ngah n wafi dan minta emak sign apa yg emak katakan tu...biar sume org tau emak apa yg terjadi kat kita..tp emo xterfikir emak...emo anggap apa yg emak katakan itu hanya lah gurauan..tp bila dah jadi macam nie kat emo br la emo sedar emak, apa yg emak katakan tu adalah BENAR... emak slalu pesan "biar org buat kita jgn kita buat org"..tp emak smpi bila nk mcm tu???salah emo ke sume tu emak???
rindu sangat emo nk dengar emak mengaji, dan rindu sgt dgn teguran emak yg slalu emo bantah...huhuhu
paling emo rindu ialah masakan emak...
apapon emak masak sumenya sedappppp....
tp sekarang sume tu emo dah xdapat rasa emak...:(
kenapalah Allah tu terlalu awal menjemput emak...
emak,emo sgt sedih skrg sebab terpaksa lalui "hari bersejarah emo" dengan airmata..
apa yang emo IMPIKAN utk hari bersejarah emo tu, xkesampaian emak...
apapon sempena hari ibu nie, emo harapkan emak RESTU lah perkahwinan emo nie bersama pilihan hati emo...
love u emak forever n ever till emo die...<3<3<3

2 comments:

Miss_Yanfie (,")(",) said...

Jangan sedih²... Mesti mak Tyra sedang tersenyum, bab arwah taw, nanti Tyra dah da org jaga, x perlu nak risau² lagi...

Al-Fatihah untuk arwah!

PrincessEmo Faiz said...

thanks yana~~ korang byk bg semangat kat tyra... :D