Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

17 June 2011

my new life

huhuhuhu~~
xtau la nape mata emo nie xnk tito malam nie..
adakah sebab suami tercinta standby 24jam so takot nk tito sorang ataupon xlarat nak bangun ulang alik ke toilet
fuhhhhhh sangat xsuka kepada "muntah"kalau mcm nie emo bleh kurus... ^^
kurus kew??? hakhak
sekarang nie emo nak share perjalanan idop emo selepas bergelar "isteri"..
macam xcaye je dah kawen...hehehe

6.30am : bgn pg gerakkan suami jemaah subuh sama2...^^ 
sgt terharu tau ketika suami jd imam..

7.00am : sediakan sarapan pagi ( kalau suami ada kat umah, klu xde lps subuh tdo blk)

8.00 - 11.00 am : kemas umah la...termasuk masak utk lunch..hebat x???ngeh3

12.00 - 1.00 pm : layan cte korea "coffee prince" @tv7

1.00 - 2.00 pm : mandi la...pastu solat zohor... sejak kawen kena la berubah jadi rajin solat... :D

2.00 - 3.00pm : pengantin remaja @astro105 klu xsilap...

3.20 - 4.20pm : boys over flower korea movie @astro 391

lepas tu aktiviti bebas...kalau bosan on9 tu pon kalau internet xbuat hal..
malam nie terfikir plak nak balas pinggan a.k.a lauk kepada jiran sbb petang tadi dia bg mee rebus..
xkan nak bg pinggan kosong plak kan...adoiiiiii!!!
nak bg menu apa nie???ermmmmm esok malam ajak suami emo g pasar jap la beli lauk... pastu hantar balik kat jiran...huhuhu jiran2 kat taman ni terlalu baik dan prihatin naik segan emo...=)
cukuplah tu serba sedikit kisah dan perubahan emo setelah bergelar isteri..
sebarang komen dan cadangan amatlah dialukan.....hehehe


No comments: