Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

18 June 2011

sunyi

ermmm emo sangat sunyi la semenjak bergelar "isteri" nie..
igtkan bila dah dok bersama ngan suami kehidupan xsunyi tp??
sama je ngan bujang dulu...
tido pon sorg2, mkn pon sorang2...
bosan la...rasa nak macam dok kat selangor balik je..
kalau kat sana xla bosan..ada kawan, ada adik beradik dan ada mak cik dan sepupu kesayangan serta anak buah yang comey2..xde la rasa sunyi mcm nie....xtau la smpi  bila nak mcm nie..
bila pk kan ari2 nk lalui sangat sedih tau...
ialah dok tempat orang xde darah daging sendiri plak tu...
suami memang ada, tp mcm xde...ermmmmm
kalau dia ada kat umah pon kejap je,...
bila emo bgn tdo, dia baru balik dr keje dan tdo,
bila emo siap masak, dia mandi, solat dan makan pastu siap2 utk kuar kje...
xde masa pon nak layan kerenah isteri dia nie...sedih tau....
agak kejam x kalau nak tinggalkan dia dan balik selangor...??
suami emo xjahat cuma xde masa utk emo je...bila pk nak keje, keje apalah yg ada kat sini...
pekan dia pon kecik, kalau kat selangor tu mcm2 kje ada...ermmmmm rasa menyesal la plak benti keje nie...
xtau la  smpi bila nk mcm nie...bila la rasa sunyi ni  nak ilang.... T____T

3 comments:

Cik Jari Tembam said...

alolo..ciannye dia.. hmm sabar lar dulu, nanti lama2 biasa lar :)
tp sekali sekala balik lar sini hahaha :D

PrincessEmo Faiz said...

akak!!! kat sini xde tutti fruitti kawan pon xde...ermmmmm nk tgk wayang pon kena g alor star....wawawa

untamalaysia said...

ni dugaan utk thirah tau....thirah kne doakan utk suami selamat pergi dan balik dr kerja..dia cari rezki utk thirah n keluarga di masa akan dtg...hargai di sepenuhnya thirah...