Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

06 September 2011

Rezeki Raya...


Alhamdulillah, akhirnya penantian emo dan suami tercapai gak utk menimang cahaya mata seperti pasangan suami isteri yang lain...^^
mula2 macam xpercaya jer, tp bila dah g dua klinik, baru lah emo percaya yang emo bakal menjadi seorang ibu...^^
setelah penat berusaha akhirnya Allah tu bagi gak rezeki anak nie kat emo..
bersyukur sangat2...
Alhamdulillah kandungan emo skrg dah berusia 6minggu...
due date emo plak doktor bagi tadi 05/05/2012...
emo harap dengan kehadiran zuriat ini, dapat mengikat lagi kasih diantara emo,suami dan keluarga emo...
emo janji akan jaga kesihatan emo sebaik mungkin..
minta2 xde apa2 la sepanjang menempuh tempoh 9bulan nie...





5 comments:

Miss_Yanfie (,")(",) said...

Tahniah yanggg....tumpg hepy! Nak dapat anak buah ni (^____________^)

Anonymous said...

tahniah tyra.....xsia-sia berusaha....hehehhe

PrincessEmo Faiz said...

yana : thanks...^^

cik anon : alhamdulillah akhirnyer... :)

fyQaweeQa said...

wahh berusahaa tu yg tk leyy tahan. hihih . tahniahh babe. kalau boleh, bg beby tu keluar 30.05 eh . hihih .
happy for u dearrr . take care <3

PrincessEmo Faiz said...

fyqa: hakhak~~ usaha tu penting... :D
30/05 tu dh lmbt sgt tue..hehehe