Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

07 July 2012

Jiran oohhh Jiran..

 aaa...fffffuuuuhhhhhh...perghhh gler berhabuk blog aku..dah lama x update cter terbaru mengenai aku..
tapi kali ni,di sebab kan sakit hati yang teramat sangat,aku nak luahkan juga kt blog kesayangan aku..
apalah salah aku sampai jiran yg dulu nya baik ngan aku bleh buat aku cmnie...macam2 cite dia dok sampai kat jiran lain pasal aku..padahal aku xbuat salah apa pon kat dia...apa la malang nasib aku nie..
bila aku dok umah n xkuar umah dia ckp aku ni jenis xmau cmpr masyarakat,bila aku kuar cmni plak jadinya...
xtau la apa yg dia xpuas ati ngan aku...rasa mcm nk pindah je dari sini..
nak dok ngan mentua aku jer rasanyer..
uwaaaaa....tolonggggg laa....
sedihnyerrrr... ^___^v

2 comments:

nems said...

La kesiannya awak! Jiran tu bercerita apa?

Saya pun heran dengan jiran saya..sekarang nih bila datang ke rumah dia nih..dah kurang mesra dah...

Tah apa kenalah tetiba macamtu...

FYI dia tak duduk pun lagi rumah dia ..adalah datang 3 bulan sekali camtu.

PrincessEmo Faiz said...

biasa la xsemua suka ngan kita kadanh2 manis kt depan kta jew,tp blkg kta mcm2 dia cakap... sabar je la dah nasib kita hidup berjiran kan..sy skrg nie pon byk dok dlm umah je ;)